Warehousing

Rugo - WarehousingEen “warehouse” is in het Nederlands een “magazijn” of “loods”. Het Engelse werkwoord “warehousing” is ervan afgeleid en valt vrij te vertalen als het opslaan van goederen in een magazijn. Niet alleen het opslaan, ook het herpakken, ompakken en versieren valt hieronder. Deze logistieke acties binnen een magazijn kunt u beschrijven als warehousing en dat is hoe we eraan refereren in deze tekst. Het is een anglicisme dus we mogen wel stellen dat het zijn plaats heeft gevonden in de Nederlandse taal. Zeker bij bedrijven en ondernemers zoals logistieke centra, transportbedrijven en groothandels. Warehousing kan ook slaan op de uitbesteding van dit werk. Hebt u bijvoorbeeld zelf maar een klein magazijn en wilt u dit niet ook nog eens gebruiken als productiezaal? Wilt u er enkel producten in opslaan die vervolgens kunnen worden vervoerd naar winkels, kortom: is uw magazijn alleen geschikt voor eindproducten? Dan kunt u warehousing uitbesteden aan ons: rugo.nl. Wij hebben een zeer grote loods in Denekamp, Overijssel, waar we aan warehousing doen. We werken voor diverse producenten, leveranciers en transporteurs en hebben altijd wel plek voor een nieuw bedrijf. Klinkt u dit als muziek in uw oren en zou u erg graag gebruik willen maken van deze optie? Neemt u dan allereerst even een kijkje op onze website. Vervolgens kunt u contact met ons opnemen door een e-mail te sturen. Bellen met onze klantenservice kan ook mits u dat tijdens kantooruren doet. Wilt u graag de kat uit de boom kijken en eens een kijkje willen nemen in onze loods van maar liefst 800 vierkante meter? Maakt u dan een afspraak met ons en kom bij ons langs. Dan ziet u hoe warehousing er aan toegaat. Laat u overtuigen door onze schone hal waar 24 uur per dag aan warehousing wordt gedaan. We hebben een goed lopende geoutilleerde op- en overslagloods waar vrachtwagens af en aan komen. Deze vrachtwagens zijn in staat om al uw goederen te vervoeren naar het noorden, het oosten en naar de centraal gelegen landen van Europa. Moeten de containers niet Europa in maar juist eruit? Dan zullen we tijdens de warehousing uw producten goed inpakken en in scheepscontainers opstapelen. Vervolgens brengen de chauffeurs deze containers naar de wereldhavens Rotterdam en Antwerpen en zullen ze daar op een groot vrachtschip worden gehesen. Laat het verloop van dit transport aan ons over! Daar zult u geen spijt van krijgen want u bespaart er flink mee qua tijd en onkosten. Ook het papierwerk brengen we tijdig op orde. Zo ziet u maar weer dat u naast warehousing een hoop taken aan ons kunt delegeren.

Voor warehousing bent u bij ons aan het juiste adres

Niet alleen kunnen we uw goederen snel verwerken tijdens het warehousing in onze opslagloods. U mag het simpelweg gebruiken als opslagruimte. Natuurlijk huurt u dan een gedeelte van de loods maar dat maandbedrag is niet hoog. U kunt de verkoop van uw producten vanuit uw kantoor regelen en de levering door ons doen. Maar meestal doet u dit liever zelf vanuit uw distributiecentrum. Een dergelijk centrum bestaat meestal uit een groot gebouw. Maar toch is het vaak niet groot genoeg om alle vracht die u hebt geproduceerd in het buitenland in op te slaan. Daarom doen dit soort bedrijven vaak aan warehousing en slaan het op bij bedrijven zoals de onze. Men koopt immers in bulk in want daarmee bespaart u als groothandel flink op het totaalbedrag. Vervolgens brengen wij deze artikelen met mondjesmaat bij u aan zodat u het nog kunt bewerken en afwerken, netjes kunt verpakken om het ten slotte te bezorgen bij de winkels die bij u afnemen. Ziet u warehousing daarom wel zitten? Dan weet u nu hoe u met ons in contact kunt komen. Wist u dat u via onze website alvast een offerte kunt aanvragen? U kunt aangeven hoeveel vierkante meter oppervlak u nodig denkt te hebben en ook van welke services u verder gebruik zou willen maken naast warehousing. We komen vervolgens bij u terug met een eerste prijsopgave. Het is geheel aan u en uw bestuur om daarmee akkoord te gaan. Reken er maar wel op dat het u erg veel tijd gaat schelen. En zoals men weet is tijd het equivalent van geld!

Wilt u hier graag meer over weten? Neemt u dan direct contact met ons op

Als u containers vervoert via de zee en de oceaan dan hebt u heel wat visa en overige documenten te regelen. Ook dit werk valt onder het logistieke gedeelte van het transport en dat is iets dat we van u kunnen overnemen naast warehousing. Tijdens de warehousing regelen we dit bij de douane. Dat geldt ook voor transport door Europa. Het is prettig dat dit voor veel landen niet geldt omdat ze dankzij het Schengenverdrag hun grenzen open hebben gesteld. Maar door de drukke immigrantenstroom zijn de regels behoorlijk aangescherpt en zijn vele landsgrenzen dichtgegaan. We blijven op de hoogte van deze ontwikkelingen en kunnen alle douanezaken voor u regelen zoals het opmaken van uw import- en exportdocumenten. Vindt uw transport net over de grens plaats in landen als:

  • Duitsland,
  • Frankrijk,
  • Luxemburg
  • Of België?

Dan garanderen we een levering tussen de 24 en 72 uur tegen zeer scherpe en concurrerende tarieven. Onze chauffeurs werken 24 uur per dag en soms worden vrachtwagens uitgerust met twee personen zodat ze daadwerkelijk 24 uur per dag kunnen doorrijden. Schroom niet langer maar neem contact op!

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn